سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کشف جسد 4 نفر حین اطفای آتش‌سوزی +تصاویر


 

  • کشف جسد 4 نفر حین اطفای آتش‌سوزی +تصاویر

    به گزارش شفاف، سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در ساختمان دو طبقه در خیابان اجاره‌دار، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 13:30 امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان اجاره‌دار، کوچه ماندگار به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه بود که روی سطح پشت‌بام آن نیز اتاقکی حدوداً 13 متری وجود داشت.

    وی تصریح کرد: در این اتاقک مقادیری لوازم مانند مبل دچار آتش‌سوزی شده و در انتهای اتاقک نیز، پستویی حدوداً دو تا سه متر وجود داشت.

    ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت آتش را خاموش کردند، گفت: در پستو نیز بسته بود که آتش‌نشانان پس از باز کردن در، با وضعیت بی‌حال و بی‌رمق چهار مرد حدوداً 30 تا 40 ساله مواجه شدند.

    سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: هیچ شعله‌ای در آن قسمت سرایت نکرده و فقط آثار دودزدگی در آنجا وجود داشت که مشخص شد هر چهار نفر به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده‌اند.

    وی متذکر شد: بر روی بدن این افراد علائم سوختگی مشهود نبود و تنها مقداری علائم دودزدگی روی بدن آنها وجود داشت.

    ملکی با بیان اینکه محل حادثه برای بررسی بیشتر تحویل عوامل انتظامی شد، خاطرنشان کرد: علت اصلی فوت این افراد توسط عوامل پزشکی قانونی مشخص می‌شود.